W związku z wystąpieniem w dniu 26 maja 2018 r. niekorzystnych zjawisk atmosferycznych – burz z opadami deszczu nawalnego, huraganu oraz lokalnie występującego gradu - na terenie gminy Halinów, informuję o możliwości składania wniosków o oszacowanie szkód do dnia 11 czerwca 2018 roku do Urzędu Miejskiego w Halinowie w biurze podawczym, ul. Spółdzielcza 1.
Do wniosku o szacowanie szkód należy dołączyć:
- kserokopię wniosku o płatności bezpośredniej na rok 2018,
- w przypadku posiadania zwierząt kopię zgłoszenia do Systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (IRZ) lub kserokopie księgi stada bądź paszportu.
Wzór wniosku znajduje się w Urzędzie Miejskim w Halinowie (biuro podawcze) oraz na stronie www.halinow.pl i https://mazowieckie.pl/pl/urzad/struktura-organizacyjna/wydzial-bezpieczenstwa/sprawy-oddzialu-rolnic/aktualnosci/36141,Regulamin-z-dnia-5-czerwca-2018-r-dotyczacy-dzialania-Komisji-powolanych-przez-W.html
Burmistrz Halinowa
/-/Adam Ciszkowski