INFORMACJA
W związku z wystąpieniem niekorzystnego zjawiska atmosferycznego – suszy na terenie gminy Halinów, informuję o możliwości składania wniosków o oszacowanie szkód w gospodarstwach rolnych do dnia 30 sierpnia 2019 roku do Urzędu Miejskiego w Halinowie (Biuro Podawcze), ul. Spółdzielcza 1.
Do wniosku o szacowanie szkód należy dołączyć:
- wykaz działek deklarowanych do płatności bezpośrednich na bieżący rok (kserokopia wniosku o płatności bezpośredniej na rok 2019),
- w przypadku posiadania zwierząt kopię zgłoszenia do Systemu Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt (IRZ) / księga stada / paszporty.
Producenci rolni składając wniosek oświadczają, iż nie dokonają likwidacji ani zbioru uprawy do czasu przeprowadzenia przez Komisję powołaną przez Wojewodę Mazowieckiego lustracji na miejscu wystąpienia szkód.
W związku z powyższym producenci rolni, którzy zamierzają złożyć wniosek o szacowanie szkód w gospodarstwach rolnych proszeni są o niepodejmowanie żadnych prac agrotechnicznych w uprawach, w których powstały straty.
Wniosek o szacowanie szkód dostępny jest w Urzędzie Miejskim w Halinowie (Biuro Podawcze) oraz na stronie www.halinow.pl i https://mazowieckie.pl/pl/urzad/struktura-organizacyjna/wydzial-bezpieczenstwa/sprawy-oddzialu-rolnic/aktualnosci/38140,Zarzadzenie-nr-97-Wojewody-Mazowieckiego-z-dnia-23-kwietnia-2019-r-w-sprawie-pow.html
Burmistrz Halinowa
/-/Adam Ciszkowski
Do pobrania: