Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji skarg, wniosków i petycji w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość – 13 maja 2021 r. o godz. 15:30
Zawiadamiam o posiedzeniu Komisji skarg, wniosków i petycji, które odbędzie się w dniu 13 maja 2021 roku o godz. 15:30 w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
Porządek obrad:
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum komisji.
Przyjęcie porządku obrad.
Omówienie korespondencji skierowanej do Komisji.
Sprawy różne.
Zakończenie obrad.
Przewodniczący Komisji skarg, wniosków i petycji
/-/ Adam Rudnicki
Osoby, które chcą wziąć udział w posiedzeniu komisji Rady Miejskiej w Halinowie proszone są o zgłoszenie się do dnia 12 maja br. do Biura Rady, w celu otrzymania linku do posiedzenia w trybie zdalnym.
Biuro Rady Miejskiej w Halinowie: tel. 22 783 60 20 wew. 148, e-mail: biurorady@halinow.pl