Podstawa prawna: |
|
Miejsce złożenia dokumentów: |
Urząd Miejski w Halinowie, ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów Tel. (0-22) 783-60-20, Fax: (0-22) 783-61-07, www.halinow.pl, e-mail: halinow@halinow.pl Biuro Podawcze, w holu na parterze urzędu, tel. (0-22) 783-60-20 wew. 132 Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1700, wtorek - czwartek 800 - 1600 piątek 800 – 1500 |
Miejsce załatwienia sprawy: |
Referat Klimatu i Środowiska parter, pokój nr 2, tel. (0-22) 783-60-20 wew. 207, e-mail: Godziny urzędowania: Poniedziałek 800 – 1700, wtorek - czwartek 800 – 1600 piątek 800 – 1500 |
Wymagane dokumenty: |
· wniosek – zgłoszenie do eksploatacji przydomowej oczyszczalni ścieków zlokalizowanej poza aglomeracją Halinów |
Opłaty: |
|
Czas załatwienia sprawy: |
Niezwłocznie |
Tryb odwoławczy: |
Brak |
Miejsce na notatki |
|
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Burmistrz reprezentujący Gminą Halinów.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: iod@halinow.pl
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu wydania zezwolenia na prowadzenie działalności na terenie Gminy Halinów