WARUNKI DOTYCZĄCE ZŁOŻENIA WNIOSKU W RAMACH FUNDUSZU SOŁECKIEGO
- Wniosek danego Sołectwa uchwala Zebranie Wiejskie z inicjatywy Sołtysa, Rady Sołeckiej lub co najmniej 15 pełnoletnich mieszkańców Sołectwa.
- Wniosek powinien zawierać wskazanie przedsięwzięć przewidzianych do realizacji na obszarze Sołectwa w ramach środków określonych dla danego Sołectwa, wraz z oszacowaniem ich kosztów i uzasadnieniem oraz wynikających z zdań własnych gminy, służą poprawie warunków życia mieszkańców.
- Pisemny wniosek poparty odpowiednią liczbą podpisów, określający przeznaczenie funduszu sołeckiego na 2025 r. składa - Sołtys, Rada Sołecka lub co najmniej 15 pełnoletnich mieszkańców do Przewodniczącego Zebrania w punkcie dot. zgłaszanie propozycji zadań do realizacji w ramach funduszu sołeckiego na 2025 r.
- Istnieje również możliwość wspólnej realizacji przedsięwzięcia przez Sołectwa.
- Każde z Sołectw zamierzających wspólnie realizować przedsięwzięcie odrębnie uchwala wniosek.
Sekretarz Halinowa
/-/ Robert Grubek