ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1372 z późn.. zm.), art. 15zzx ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.) oraz § 13 ust. 1 Statutu Gminy Halinów będącego załącznikiem do Uchwały Nr XLIX.470.2018 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 18 października 2018 roku (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2020 r. poz. 3394 z późn. zm.),
zwołuję XXXIX sesję nadzwyczajną Rady Miejskiej w Halinowie w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość w dniu 7 grudnia 2021 roku o godz. 15:30,
z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie obrad sesji.
- Stwierdzenie quorum Rady Miejskiej w Halinowie.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Projekt uchwały Rady Miejskiej w Halinowie w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Halinów na lata 2021-2033 – Druk Nr 377
- Projekt uchwały Rady Miejskiej w Halinowie w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Halinów na 2021 rok – Druk Nr 378
- Projekt uchwały Rady Miejskiej w Halinowie w sprawie uchwalenia Rocznego Programu Współpracy Gminy Halinów z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w 2022 roku – Druk Nr 379
- Zamknięcie sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Halinowie
/-/ Marcin Pietrusiński
Rada Miejska w Halinowie umożliwia uczestnictwo w obradach sesji Rady w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. W celu otrzymania linku do spotkania, wszystkie zainteresowane osoby, muszą zgłosić chęć uczestnictwa online w sesji, przesyłając do dnia 6 grudnia 2021 r. na adres e-mail: biurorady@halinow.pl, następujące dane: imię i nazwisko oraz adres e-mail.
Prosimy o następujące oznaczanie tematu wiadomości: „Zgłoszenie uczestnictwa w sesji Rady Miejskiej w Halinowie w dniu 7 grudnia 2021 r.”
W zdalnych obradach sesji Rady Miejskiej w Halinowie będą mogły uczestniczyć wyłącznie osoby, które prześlą powyższe zgłoszenie.
Na podany przez zainteresowaną osobę adres e-mail do dnia 7 grudnia 2021 r. do godz. 12:00 zostanie wysłany link do spotkania. W przypadku przesłania zgłoszenia uczestnictwa w sesji i nieotrzymania linku we wskazanym terminie, osoba
zainteresowania może skontaktować się z pracownikiem obsługującym Radę Miejską w Halinowie, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, w następujący sposób:
- e-mailowo, kierując korespondencję na adres biurorady@halinow.pl;
- telefonicznie, pod nr 22 783 60 20, wew. 148.
Osoby zainteresowane, które otrzymały dostęp do sesji online, nie mogą udostępniać otrzymanych danych osobom trzecim.
Projekt uchwały dostępny w BIP Halinów w zakładce „Rada Miejska – uchwały, projekty, komisje, działalność”.