ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TERMINU POSIEDZENIA
Zawiadamiam, iż posiedzenie Komisji Rewizyjnej zaplanowane na dzień 17 stycznia 2022 r. o godz. 15:30 zostało przełożone na dzień 18 stycznia 2022 r. o godz. 16:30. Tryb zdalny spotkania z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość oraz porządek obrad pozostają bez zmian.
Za ewentualnie utrudnienia przepraszamy.
Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
/-/ Jan Papis
Komisja Rewizyjna umożliwia uczestnictwo w posiedzeniu Komisji w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. W celu otrzymania linku do spotkania, wszystkie zainteresowane osoby, muszą zgłosić chęć uczestnictwa online w posiedzeniu Komisji, przesyłając do dnia 17 stycznia 2022 r. na adres e-mail: biurorady@halinow.pl, następujące dane: imię i nazwisko oraz adres e-mail.
Prosimy o następujące oznaczanie tematu wiadomości: „Zgłoszenie uczestnictwa w posiedzeniu Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Halinowie w dniu 18 stycznia 2022 r.”
W zdalnych obradach posiedzenia Komisji Rewizyjnej będą mogły uczestniczyć wyłącznie osoby, które prześlą powyższe zgłoszenie.
Na podany przez zainteresowaną osobę adres e-mail, do dnia 18 stycznia 2022 r. do godz. 12:00 zostanie wysłany link do spotkania. W przypadku przesłania zgłoszenia uczestnictwa w komisji i nieotrzymania linku we wskazanym terminie, osoba zainteresowana może skontaktować się z pracownikiem obsługującym Radę Miejską w Halinowie, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, w następujący sposób:
- e-mailowo, kierując korespondencję na adres biurorady@halinow.pl;
- telefonicznie, pod nr 22 783 60 20, wew. 148.
Osoby zainteresowane, które otrzymały dostęp do posiedzenia Komisji online, nie mogą udostępniać otrzymanych danych osobom trzecim.