ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.), art. 15zzx ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.) oraz § 13 ust. 1 Statutu Gminy Halinów będącego załącznikiem do Uchwały Nr XLIX.470.2018 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 18 października 2018 roku (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2020 r. poz. 3394 z późn. zm.),
Zwołuję LIII sesję nadzwyczajną Rady Miejskiej w Halinowie w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość w dniu 13 października 2022 roku o godz. 15:30,
z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie obrad sesji.
- Stwierdzenie quorum Rady Miejskiej w Halinowie.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Projekt uchwały Rady Miejskiej w Halinowie w sprawie wniesienia skargi na rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody Mazowieckiego Nr WNP-I.4131.211.2022.RM z dnia 13 września 2022 r. – Druk Nr 488
- Zamknięcie sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Halinowie
/-/ Marcin Pietrusiński
Rada Miejska w Halinowie umożliwia uczestnictwo w obradach sesji Rady w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. W celu otrzymania linku do spotkania, wszystkie zainteresowane osoby, muszą zgłosić chęć uczestnictwa online w sesji, przesyłając do dnia 12 października 2022 r. na adres e-mail: biurorady@halinow.pl, następujące dane: imię i nazwisko oraz adres e-mail.
Prosimy o następujące oznaczanie tematu wiadomości: „Zgłoszenie uczestnictwa w sesji Rady Miejskiej w Halinowie”
W zdalnych obradach sesji Rady Miejskiej w Halinowie będą mogły uczestniczyć wyłącznie osoby, które prześlą powyższe zgłoszenie.
Na podany przez zainteresowaną osobę adres e-mail do dnia 13 października 2022 r. do godz. 10:00 zostanie wysłany link do spotkania. W przypadku przesłania zgłoszenia uczestnictwa w sesji i nieotrzymania linku we wskazanym terminie, osoba zainteresowania może skontaktować się z pracownikiem obsługującym Radę Miejską w Halinowie, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, w następujący sposób:
- e-mailowo, kierując korespondencję na adres biurorady@halinow.pl;
- telefonicznie, pod nr 22 783 60 20, wew. 148
Osoby zainteresowane, które otrzymały dostęp do sesji online, nie mogą udostępniać otrzymanych danych osobom trzecim.
Projekt uchwały dostępny w BIP Halinów w zakładce „Rada Miejska – uchwały, projekty, komisje, działalność”.