W związku ze zbliżającym się Świętem Miasta, uprzejmie proszę o zgłaszanie do dnia 7 czerwca 2023 r. do godz. 15:00 kandydatów: osób, instytucji lub organizacji zasłużonych dla naszej Gminy do nadania tytułu honorowego wyróżnienia.
Uprawnienia do składania wniosków posiadają:
Burmistrz Halinowa, Komisje stałe Rady Miejskiej w Halinowie, organizacje pozarządowe i instytucje mające siedzibę na terenie gminy Halinów oraz Mieszkańcy Gminy Halinów w liczbie, co najmniej 50 mieszkańców Gminy Halinów tj. każdy zgłaszany przez mieszkańców wniosek zawiera, co najmniej 50 podpisów mieszkańców Gminy Halinów.
Wniosek o nadanie honorowego wyróżnienia powinien zawierać:
- dane osobowe kandydata,
- życiorys i charakterystykę zasług kandydata,
- uzasadnienie wniosku z uwzględnieniem znaczenia dorobku kandydata dla Gminy Halinów,
- co najmniej dwie rekomendacje popierające wniosek wydane przez instytucje, organizacje pozarządowe i inne podmioty z terenu gminy,
- pisemną zgodę osoby, której wniosek dotyczy (przedmiotowa zgoda nie jest wymagana w przypadku osoby nieżyjącej).
Wnioski należy składać do Przewodniczącego Rady (Urząd Miejski w Halinowie, ul. Spółdzielcza 1, Biuro Podawcze).
Przewodniczący Rady przekazuje wnioski do Kapituły Wyróżnień. Rada Miejska w Halinowie przyznaje honorowe wyróżnienia na sesji poprzedzającej Święto Miasta Halinów obchodzone 1 lipca 2023 r. Wnioski złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Burmistrz Halinowa
/-/ Adam Ciszkowski
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Halinowie
/-/ Marcin Pietrusiński