ZAWIADOMIENIE
Zawiadamiam o wspólnym posiedzeniu wszystkich Komisji Rady Miejskiej w Halinowie, które odbędzie się w dniu 5 czerwca 2023 roku o godz. 15:00 w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.
Porządek obrad:
- Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Omówienie raportu o stanie Gminy Halinów za 2022 rok.
- Sprawy różne.
- Zakończenie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Halinowie
/-/ Marcin Pietrusiński
Rada Miejska w Halinowie umożliwia uczestnictwo we wspólnym posiedzeniu wszystkich Komisji Rady Miejskiej w Halinowie w trybie zdalnym z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. W celu otrzymania linku do spotkania, wszystkie zainteresowane osoby, muszą zgłosić chęć uczestnictwa online w posiedzeniu Komisji, przesyłając do dnia 4 czerwca 2023 r. na adres e-mail: biurorady@halinow.pl, następujące dane: imię i nazwisko oraz adres e-mail.
Prosimy o następujące oznaczanie tematu wiadomości: „Zgłoszenie uczestnictwa w posiedzeniu Komisji Rady Miejskiej w Halinowie w dniu 5 czerwca 2023 r.”
W zdalnych obradach wspólnego posiedzenia wszystkich Komisji Rady Miejskiej w Halinowie będą mogły uczestniczyć wyłącznie osoby, które prześlą powyższe zgłoszenie.
Na podany przez zainteresowaną osobę adres e-mail, do dnia 8 czerwca 2023 r. do godz. 12:00 zostanie wysłany link do spotkania. W przypadku przesłania zgłoszenia uczestnictwa w Komisji i nieotrzymania linku we wskazanym terminie, osoba zainteresowania może skontaktować się z pracownikiem obsługującym Radę Miejską w Halinowie, w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, w następujący sposób:
- e-mailowo, kierując korespondencję na adres biurorady@halinow.pl;
- telefonicznie, pod nr 22 783 60 20, wew. 148.
Osoby zainteresowane, które otrzymały dostęp do posiedzenia Komisji online, nie mogą udostępniać otrzymanych danych osobom trzecim.