Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609
z późn. zm.) Burmistrz Halinowa przedstawia Radzie Miejskiej w Halinowie Raport o stanie Gminy Halinów za rok 2023 w terminie do dnia 31 maja 2024 r.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza Halinowa w 2023 roku. Raport zawiera analizę następujących obszarów działalności Gminy Halinów: demografia, finanse, podatki i opłaty lokalne, inwestycje gminne i inne zadania remontowe zrealizowane w sołectwach, ochrona środowiska, działalność gospodarcza, warunki życia mieszkańców (infrastruktura techniczna: wodociągi, kanalizacja, drogi, gospodarka odpadami), geodezja i planowanie przestrzenne, edukacja i polityka społeczna, ochrona zdrowia, pomoc społeczna, kultura i sport, bezpieczeństwo.
Rada rozpatruje Raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Halinów za 2023 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy.
POBIERZ:
Raport o stanie Gminy Halinów. Podsumowanie działalności Burmistrza Halinowa za 2023 r.
Zgłoszenia do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Halinów za 2023 rok
Zapraszamy mieszkańców Gminy Halinów do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Halinów za rok 2023 podczas sesji Rady Miejskiej w Halinowie planowanej na dzień 20 czerwca
2024 r. o godz. 15:00 w budynku Urzędu Miejskiego w Halinowie.
Zgłoszenie udziału w formie pisemnej, zgodnie z art. 28aa ust. 7 pkt. 1 ustawy o samorządzie gminnym poparte podpisami co najmniej 20 osób (liczba określona w ustawie dla gmin do 20 tysięcy mieszkańców), składa się do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Halinowie najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja rady gminy.
Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby. Zgłoszenia mieszkańców dokonane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby planujące wziąć udział w debacie proszone są o przygotowanie swoich wystąpień również
w formie pisemnej i po zakończeniu wystąpienia przekazanie ich Przewodniczącemu Rady Miejskiej
w Halinowie (dokumenty te będą stanowiły załącznik do protokołu z sesji).
Pisemne zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 19 czerwca 2024 r. w godzinach pracy Urzędu w Biurze Podawczym (parter).
Brak udziału mieszkańców w debacie nad raportem nie stanowi przeszkody do dalszego procedowania nad raportem.
Rada nie podjęła uchwały o zwiększeniu liczby mieszkańców mogących zabrać głos w debacie.
POBIERZ:
WZÓR ZGŁOSZENIA – WORD
WZÓR ZGŁOSZENIA – PDF
ZOBACZ:
RAPORT O STANIE GMINY HALINÓW. PODSUMOWANIE DZIAŁALNOŚCI BURMISTRZA HALINOWA ZA 2023 R.