Podstawa prawna
- Art. 162 § 1, 2 i 3 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 201 z późn. zm.)
Miejsce załatwienia sprawy
Referat Podatków i Opłat Lokalnych
II piętro, pokoje nr: 26, 27, 31 tel. (22) 783-60-20 wew. 126, 127, 140 e-mail: podatki@halinow.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8:00 - 17:00
wtorek-czwartek 8:00 - 16:00
piątek 8:00 - 15:00
Lista wymaganych dokumentów
Podanie o przywrócenie terminu.
Załączniki:
dokumenty potwierdzające słuszność żądania (np. zaświadczenie lekarskie, karta pobytu w szpitalu, lub inne).
Opłaty
Nie pobiera się.
Czas załatwienia sprawy
Do 30 dni.
Tryb odwoławczy
Zażalenie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Burmistrza Halinowa. Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie. Zażalenie należy składać w Biurze Podawczym.
Dodatkowe informacje
- Przywrócenie terminu następuje na wniosek zainteresowanego, jeżeli uprawdopodobni, że niedotrzymanie terminu nastąpiło bez jego winy.
- Podanie o przywrócenie terminu należy wnieść w ciągu 7 dni od dnia ustania przyczyny powodującej niedotrzymanie terminu.
- Przywrócenie terminu do złożenia “Podania o przywrócenie terminu” jest niedopuszczalne.
- Uwaga! W sprawie przywrócenia terminu do wniesienia odwołania lub zażalenia postanawia ostatecznie organ właściwy do rozpatrzenia tego odwołania lub zażalenia.
- Zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) informuję, że dane osobowe zebrane w celu rozpatrywania spraw wniesionych do Urzędu, są gromadzone w Urzędzie Miejskim w Halinowie 05-074, przy ul. Spółdzielczej 1. Zebrane dane osobowe są przetwarzane w celu rozpatrzenia sprawy wniesionej do Urzędu, przez pracowników Urzędu upoważnionych do przetwarzania danych osobowych. Każdy kogo dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w Urzędzie Miejskim w Halinowie, ma prawo dostępu do swoich danych oraz wnoszenia o ich poprawianie.