BURMISTRZ HALINOWA
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz na podstawie art. 39 ust. 1, art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Halinowie uchwały Nr VI.51.2024 z dnia 19 września 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Halinów.
Planem ogólnym objęty jest obszar gminy Halinów w jej granicach administracyjnych, z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustanowione przez właściwego ministra do spraw transportu.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego w terminie
od dnia 27 listopada 2024 r. do dnia 31 stycznia 2025 r.
Wnioski do projektu planu ogólnego należy składać za pomocą formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, którego wzór został wprowadzony rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509) i jest dostępny:
- w wersji elektronicznej – na stronach internetowych: www.halinow.pl → „Strona główna”
oraz www.bip.halinow.pl w zakładce „Zagospodarowanie przestrzenne” → ,,Plan ogólny gminy Halinów”
- w postaci papierowej – w siedzibie Urzędu Miejskiego w Halinowie, ul. Spółdzielcza 1, 05 – 074 Halinów.
Wnioski można składać w formie:
1) papierowej:
- w Urzędzie Miejskim w Halinowie, ul. Spółdzielcza 1, 05 – 074 Halinów (biuro podawcze)
- listownie na adres: Urząd Miejski w Halinowie, ul. Spółdzielcza 1, 05 – 074 Halinów
2) elektronicznej:
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej – poczty elektronicznej na adres: pog@halinow.pl
- za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP: /UMHalinow/skrytka
Zgodnie z art. 8g ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) składający wniosek do projektu planu ogólnego zobowiązany jest podać swoje imię i nazwisko oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada), a także wskazuje czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Zainteresowani mogą składać wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 stycznia 2025 r. w formie pisemnej, ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Halinowie – ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: prognoza@halinow.pl bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Organem właściwym w sprawie rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Halinowa.
Wnioski złożone po upływie podanego powyżej terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.