Podstawa prawna
- Art. 240 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 201 z późn. zm.)
Miejsce załatwienia sprawy
Referat Podatków i Opłat Lokalnych
II piętro, pokoje nr: 26, 27, 31 tel. (22) 783-60-20 wew. 126, 127, 140 e-mail: podatki@halinow.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8:00 - 17:00
wtorek-czwartek 8:00 - 16:00
piątek 8:00 - 15:00
Lista wymaganych dokumentów
- Podanie o wznowienie postępowania.
- Załączniki:
- dokumenty, na których strona opiera swoje żądanie.
Opłaty
Nie pobiera się.
Czas załatwienia sprawy
Do miesiąca - od dnia wszczęcia postępowania.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Burmistrza Halinowa. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie. Odwołanie należy składać w Biurze Podawczym.
Dodatkowe informacje
1. W sprawie zakończonej decyzją ostateczną wznawia się postępowanie, jeżeli:
• dowody, na których podstawie ustalono istotne dla sprawy okoliczności faktyczne, okazały się fałszywe (jeśli sfałszowanie dowodu lub popełnienie przestępstwa jest oczywiste, a wznowienie postępowania jest niezbędne w celu ochrony interesu publicznego, postępowanie może być wznowione również przed wydaniem przez sąd lub inny organ orzeczenia stwierdzającego sfałszowanie dowodu lub popełnienie przestępstwa; można wznowić także w przypadku, gdy postępowanie przed sądem lub innym organem nie może być wszczęte na skutek upływu czasu lub innych przyczyn, określonych
w przepisach prawa),
• decyzja wydana została w wyniku przestępstwa,
• decyzja wydana została przez pracownika lub organ podatkowy, który podlega wyłączeniu,
• strona nie z własnej winy nie brała udziału w postępowaniu,
• wyjdą na jaw istotne dla sprawy nowe okoliczności faktyczne lub nowe dowody istniejące w dniu wydania decyzji nie znane organowi, który wydał decyzję,
• decyzja została wydana na podstawie innej decyzji lub orzeczenia sądu, które następnie zostały uchylone, zmienione, wygaszone lub stwierdzono ich nieważność w sposób mogący mieć wpływ na treść wydanej decyzji,
• decyzja została wydana bez uzyskania wymaganego prawem stanowiska innego organu.
2. Zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) informuję, że dane osobowe zebrane w celu rozpatrywania spraw wniesionych do Urzędu, są gromadzone w Urzędzie Miejskim w Halinowie 05-074, przy ul. Spółdzielczej 1. Zebrane dane osobowe są przetwarzane w celu rozpatrzenia sprawy wniesionej do Urzędu, przez pracowników Urzędu upoważnionych do przetwarzania danych osobowych. Każdy kogo dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w Urzędzie Miejskim w Halinowie, ma prawo dostępu do swoich danych oraz wnoszenia o ich poprawianie.