Podstawa prawna
-
Ustawa z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz.U.2023.1378).
Miejsce załatwienia sprawy
Referat Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich, wejście od ulicy Bema.
tel. (22) 783-60-20 wew. 111,
e-mail: iwona.jagiello@halinow.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 – 17.00
wtorek - czwartek 8.00 – 16.00
piątek 8.00 – 15.00
Lista wymaganych dokumentów
- Podanie.
- Dowód osobisty.
- Odpis aktu wydany z zaginionej lub zniszczonej księgi stanu cywilnego.
Opłaty
- 39 zł decyzja.
Obowiązek złożenia opłaty następuje z chwilą złożenia podania lub wniosku.
Rachunki prowadzi Bank Spółdzielczy w Halinowie 88 8019 0000 2001 0200 9959 0001
Czas załatwienia sprawy
Od ręki przy zgłoszeniu.
Tryb odwoławczy
Od decyzji Kierownika USC w Halinowie przysługuje odwołanie do Wojewody Mazowieckiego w Warszawie, za pośrednictwem Kierownika USC w Halinowie, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia. Odwołanie należy złożyć w Biurze Podawczym Urzędu Miasta w Halinowie.
Dodatkowe informacje
Składany odpis musi być oryginalnym dokumentem wydanym przez urząd stanu cywilnego, który przechowywał zaginioną /zniszczoną/ księgę stanu cywilnego.