Podstawa prawna
- Art. 213 § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 201 z późn. zm.)
Miejsce załatwienia sprawy
Referat Podatków i Opłat Lokalnych
II piętro, pokoje nr: nr 26, 27, 31 tel. (22) 783-60-20 wew. 126, 127, 140 e-mail: podatki@halinow.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8:00 - 17:00
wtorek-czwartek 8:00 - 16:00
piątek 8:00 - 15:00
Lista wymaganych dokumentów
Wniosek zawierający żądanie uzupełnienia decyzji.
Opłaty
Nie pobiera się.
Czas załatwienia sprawy
Do 30 dni.
Tryb odwoławczy
Zażalenie na postanowienie o odmowie uzupełnienia decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Burmistrza Halinowa. Zażalenie wnosi się w terminie 7 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie. Zażalenie należy składać w Biurze Podawczym.
Dodatkowe informacje
1. Strona może, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji, zażądać jej uzupełnienia co do rozstrzygnięcia lub co do prawa odwołania, prawa wniesienia skargi do sądu administracyjnego albo sprostowania zamieszczonego w decyzji pouczenia w tych kwestiach.
2. Zgodnie z art. 24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) informuję, że dane osobowe zebrane w celu rozpatrywania spraw wniesionych do Urzędu, są gromadzone w Urzędzie Miejskim w Halinowie 05-074, przy ul. Spółdzielczej 1. Zebrane dane osobowe są przetwarzane w celu rozpatrzenia sprawy wniesionej do Urzędu, przez pracowników Urzędu upoważnionych do przetwarzania danych osobowych. Każdy kogo dane osobowe są gromadzone i przetwarzane w Urzędzie Miejskim w Halinowie, ma prawo dostępu do swoich danych oraz wnoszenia o ich poprawianie.