Podstawa prawna
- Art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2014 poz. 782 z późn. zm.)
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Miejski w Halinowie, ul. Spóldzielcza 1, 05-074 halinów
Tel.22 783-60-20, Fax:22 783-61-07, e-mail:halinow@halinow.pl
Biuro Podawcze ,w holu na parterze urzędu, tel.22 783-60-20 wew.132
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 -17.00
wtorek - czwartek 8.00 -16.00
piątek 8.00-15.00
Wydział Administracyjno -Gospodarczy
Sekretariat, I-pietro ,pokój nr 12 tel 22 782-60-20 wew.122
e-mail: halinow@halinow.pl
Lista wymaganych dokumentów
Wniosek o ponowne wykorzystanie informacji publicznej
Opłaty
Burmistrz może nałożyć opłatę za udostępnienie informacji publicznej w celu ponownego wykorzystania na wniosek, jeżeli przygotowanie informacji w sposób wskazany we wniosku wymaga poniesienia dodatkowych kosztów. art.23 c ust.1 i ust.2 ustawy o dostepnie do informacji publicznej.
Czas załatwienia sprawy
20 dni , w sprawach szczególnie skomplikowanych po powiadomieniu o powodach opóznia się do 40 dni.
Tryb odwoławczy
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach za pośrednictwem Burmistrza.
Dodatkowe informacje
Przekazanie informacji publicznej w celu jej ponownego wykorzystania następuje na wniosek, w przypadkach gdy:
1) informacja publiczna nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej ,
2) wnioskodawca zamierza wykorzystać informację publiczną na warunkach innych niż zostały dla tej informacji określone.