Sekretarz - Robert Grubek
tel. 22 783 60 20 we. 122
Przyjmowanie skarg na działanie Urzędu: poniedziałek od godz. 13.00
Zapisy prowadzi: Małgorzata Kręzel insp. ds. organizacji sekretariatu i obsługi Biura Burmistrza - w pokoju nr 12 oraz telefonicznie pod nr 22 783 60 20 wew. 122
Sekretarz, w imieniu Burmistrza, sprawuje funkcję kierownika administracyjnego Urzędu.
Do zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności Sekretarza, należy w szczególności:
- nadzór nad organizowaniem pracy Urzędu w tym dbałość o właściwą obsługę interesantów, sprawny obieg dokumentów, bezpieczne i higieniczne warunki pracy, dyscypliny pracy,
- nadzorowanie prowadzenia spraw Gminy, w zakresie oświaty i polityki społecznej oraz ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- wdrażanie nowych technik i metod pracy Urzędu,
- zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz innych informacji o charakterze publicznym na terenie Gminy,
- koordynowanie sprawami związanymi z wyborami, referendami, konsultacjami oraz spisami powszechnymi i rolnymi,
- koordynowanie spraw związanych z kontrolą w Urzędzie,
- koordynowanie spraw związanych z przygotowaniem obrad sesji Rady Miejskiej,
- dokonywanie poświadczeń, zgodności z oryginałem, dokumentów na potrzeby spraw prowadzonych przez Urząd,
- poświadczanie własnoręczności podpisów, złożonych w jego obecności, zgodnie z odrębnymi przepisami,
- przyjmowanie interesantów, w sprawach skarg i wniosków na działanie Urzędu oraz sprawowanie nadzoru nad właściwym i terminowym rozpatrywaniem skarg i wniosków wpływających do Urzędu,
- reprezentowanie Gminy w czasie uroczystości i spotkań oficjalnych, w zakresie uzgodnionym z Burmistrzem,
- współdziałanie z Radą, Kierownictwem Urzędu, komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi, instytucjami kultury i jednostkami pomocniczymi Gminy w wykonaniu zadań Burmistrza,
- wykonywanie innych zadań, powierzonych przez Burmistrza,
- rozwijanie i koordynowanie procesu informatyzacji Urzędu,
- popularyzacja i nadzór nad wdrażaniem nowych rozwiązań e-administracji,
- nadzór nad przeprowadzeniem inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim w Halinowie,
- podpisywanie umów podczas nieobecności Burmistrza i Zastępcy,
- dokonywanie ocen bezpośrednio podległych pracowników,
- nadzorowanie spraw związanych z udostępnianiem informacji publicznej,
- nadzór nad administrowaniem Biuletynem Informacji Publicznej Gminy.
Sekretarz, nadzoruje pracę Referatu Administracyjno – Gospodarczego oraz Referatu Urzędu Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich oraz Centrum Usług Wspólnych w Halinowie.
Sekretarz, prowadzi sprawy z zakresu realizacji zadań Gminy, jako organu prowadzącego, będącego organizatorem lub finansującego działalność:
- Zespółu Szkolno-Przedszkolnego w Brzezinach,
- Szkoły Podstawowej w Chobocie,
- Zespółu Szkolno-Przedszkolnego w Cisiu, w skład którego wchodzą:
- Szkoła Podstawowa w Cisiu,
- Samorządowe Przedszkole w Cisiu.
4. Zespółu Szkół w Halinowie, w skład którego wchodzą:
- Przedszkole w Halinowie,
- Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Halinowie.
5. Zespółu Szkolno-Przedszkolnego w Okuniewie, w skład którego wchodzą:
- Przedszkole w Okuniewie,
- Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Okuniewie,
6. Biblioteki Publicznej Gminy Halinów
7. Gminnego Centrum Kultury.
Przy wykonywaniu zadań, Sekretarz działa w granicach określonych niniejszym Regulaminem oraz pełnomocnictwami i upoważnieniami, udzielonymi przez Burmistrza.
Za prawidłową realizację zadań, Sekretarz odpowiada przed Burmistrzem.
Sekretarz, zastępuje Zastępcę Burmistrza w czasie jego nieobecności.
Zastępca Burmistrza, zastępuje Sekretarza w czasie jego nieobecności.